Pika

7 korakov za razstrupljanje misli

piše: Pika
28. maj 2021    384 ogledov

Pomlad je sezona novih začetkov in obnove. Tako kot tradicionalno uporabljamo pomladansko čiščenje svojega doma in iz njega odstranimo stvari, ki nam ne služijo več, da naredimo prostor novim, je to čas tudi za umsko, čustveno, duhovno in fizično čiščenje (detoks).

Pomlad je lahko idealen čas za razstrupljanje misli, okrepitev rutine in miselnosti ter oceno, kaj v vašem življenju deluje – in kaj ne. Z malo volje in odločnosti lahko spremenite svojo rutino, navade, prepričanja ali tiste dele svojega življenja, ki vam ne služijo več. 

Nered v vašem umu lahko povzroči:

  • stres,
  • utrujenost,
  • pomanjkanje osredotočenosti,
  • zdravstvene težave,
  • neodločnost,
  • napake in zmote,
  • nezadovoljstvo,
  • preobremenjenost ...


Koraki za razstrupljanje:

1. Jasni nameni

Jasnost v življenju je tisto, kar vas popelje iz začaranega kroga nedejavnosti. Ko imate pred seboj jasen namen, da želite doseči neki cilj ali spremembo, se vaš um začne odzivati tako, da išče načine, kako bi ta cilj dosegel.

To vam pomaga, da zavestno vstopite v dinamiko ustvarjanja, namesto da se prepustite naključju. 

Naredite si seznam vseh področij v svojem življenju, kjer niste zadovoljni/uspešni, in poleg tega napišite svojo željo/vizijo, kakšna naj bi ta situacija/odnos/kariera v resnici bila.

2. Odstranite negativne ljudi iz svoje okolice

Imate v svoji okolici osebo, zaradi katere se počutite slabo, negotovo, razdraženo ali pa ste po srečanju z njo brez energije ali pa vas nenehno zasipa z negativnimi pripombami ali težavami?

Take osebe na vas vplivajo bolj, kot si lahko mislite. Zato je čas, da omejite stik z njimi ali pa jih odstranite iz svojega življenja. Ne glede na to, ali so to družinski člani ali prijatelji iz otroštva, ni razloga, da jih zadržite v svoji bližini, če vas ta odnos ne osrečuje ali vam ne koristi. Kajti ne samo da vplivajo na vas, vplivajo tudi na vaše misli, počutje in druge odnose.

3. Postanite malo sebični

Vas preveva nelagodje ob misli, da bi nekaj naredili ali počeli zase in pustili druge zaradi tega na cedilu? Vsak dan se osredotočate na to, da poskrbite za druge (partner, otrok, šef, sodelavka, sorodstvo ...), da jim je udobno, da so zadovoljni in srečni. Kolikokrat pa si vzamete čas zase in ga namenite sebi in svojim potrebam?

Dovolite si dati priložnost, da se začnete osredotočati nase in na svoje potrebe in želje, namesto da se nenehno osredotočate na druge. Malo sebičnosti nikomur ne škodi, daje pa čudovite rezultate.

4. Naučite se reči NE

Čeprav je drugim ljudem težko reči NE, je to nujno potrebno, zato da se izognete nepotrebnemu stresu ter pomanjkanju dragocenega časa zase in za stvari/ljudi, ki vas osrečujejo.

Pomembno je poznati svoja lastna pravila.

Če teh pravil nimate ali jih ne poznate, se uklanjate željam in potrebam drugih ljudi. Če so vam zasebnost, čas in osebni prostor dragoceni, bo tudi zavrnitev lažja. Ko boste nečemu/nekomu rekli DA, boste nečemu/nekomu drugemu rekli NE.

5. Meditacija

Povprečen človeški um ima vsak dan vsaj 50.000 misli, kar pomeni, da imate novo misel približno vsake 1,2 sekunde. Zato človeški um pogosto imenujemo opičji um. Umu je enostavno slediti številnim naključnim mislim in se izgubiti ter odvrniti od prednostnih nalog, zato je razstrupljanje uma pomembno. Najlažji način za umiritev uma je meditacija. Ko se v meditaciji osredotočate na eno stvar, to osredotočenost prenesete tudi na druga področja v življenju.

6. Ne primerjajte se z drugimi

V današnjem času je skoraj nemogoče, da se ne bi primerjali z drugimi ljudmi. Prave osebe ali stvari so že v okolici, ko se osredotočimo malo dlje, pa vidimo, da nas tehnologija (tv, družabni mediji, revije ...) zasipa z neko super urejeno različico sveta. Vendar se za to urejenostjo in zunanjo podobo skriva marsikaj, kar je vašim očem prikrito. Če nenehno pogledujete drugam, to dolgoročno škoduje vašemu duševnemu zdravju, samopodobi in življenju na splošno. V resnici vam to kukanje in primerjanje ne koristita, temveč vas odvračata od vašega resničnega življenja, možnosti in priložnosti, ki so namenjene vam. 

7. Mobilni detoks

Ste kdaj brez telefona? Koliko časa preživite ob brskanju po njem? Kaj vse bi lahko počeli v tem času, ki ste ga namenili njemu?

Telefon je nepogrešljiv spremljevalec. Brez njega si težko predstavljamo življenje. A ta majhna stvarca, ki je tako zanimiva, lahko vodi do zasvojenosti in posledično do pomanjkanja časa, ki bi ga lahko namenili sebi. Če si želite nekaj časa vzeti nazaj in ga posvetiti drugim stvarem, potem je treba telefon odložiti in dati prostor duhu in duši za razstrupljanje. Določite si čas, ko boste dali svoj telefon 'počivati', in če imate možnost, ga odložite v sobo, ki ni spalnica oz. ni v vaši bližini. To lahko naredite recimo ob 20. uri in ga pustite na letalskem načinu do naslednjega dne. Tako boste dobili čas in priložnost, da brez motenj uživate z družino ali ljudmi, ki so vam blizu. Lahko pa ta pridobljeni čas izkoristite zase – za meditacijo, branje knjige, risanje, pisanje, sprehod ...

Deli svoje izkušnje! 0
  Bodi prvi in podaj svoj komentar ter prejmi 3 žarke!
Nalagam...