Maja R. Mihovec

Voda, voda, voda

4. januar 2017    199 ogledov

Pitje vode je v vsakem primeru izjemno pomembno. Ko pa delamo na sebi, pride to še bolj do izraza. Zadostna hidracija telesa omogoče hitrejši in lažji napredek, naše telo je lahkotnejše in bolj prehodno. Pri tem je pomembno, da pijemo čisto navadno vodo (mineralna voda, čaji, razni napitki ipd. odpadejo).

Še posebej je voda oz. hidracija pomembna, če kakorkoli delamo na sebi. Naj bodo to meditacije, masaže, telovadba, drugi terapevtski pristopi ... Hidracija telesa pred terapijo pomaga, da iz terapije potegnem kar največ. Delovanje same terapije je tako lahko globlje in prehodi so lažji. Po sami terapiji pa je pomembno, da stanje hidracije ohranjamo. Terapija praviloma v telesu sproži določene reakcije, detoksikacijo ipd. in voda poskrbi, da se vse to iz telesa tudi odplavi.

Voda je pravzaprav najpomembnejša sestavina v telesu, saj je naše telo iz približno 70% vode. Voda dovaja hranila, minerale, kisik, poskrbi za vlaženje sklepov in sluznice, olajša delovanje organov, prenaša informacije, odplavlja toksine, preprečuje nalaganje toksinov ipd. Že samo zadostna vsakodnevna preskrbljenost telesa z vodo, preprečuje številne bolezni.

Priporočljiva dnevna količina vode je ca. 2 litra. Ta količina je v poletnih mesecih ali pri večji aktivnosti seveda višja. Najbolje je, če zjutraj spijemo 6 dcl vode, čemur po dobre pol ure sledi zajtrk. V tem času se bo namreč voda lepo porazporedila po telesu, pa še do konca dneva nam tako ostane samo še 1,5 litra za popiti. 6 dcl vode zjutraj in zajtrk – ni je boljše naložbe za življenje.

Zanimive in koristne informacije o  vodi se najde na strani Rižanskega vodovoda, ter v knjigah avtorja F. Batmanghelidj Voda za zdravje in življenje in Telo kliče po vodi.

Kako se pa tebi zdi? 0
  Bodi prvi in podaj svoj komentar ter prejmi 3 žarke!
Nalagam...