Mokini Yoga Studio, mednarodna šola hatha joge

7 namigov za srečen dan

29. september 2014    383 ogledov

Ali je mogoče, da smo zadovoljni kar tako, brez posebnega razloga in zunanjega vpliva? Lahko, še posebej če v svoje življenje vpeljemo nekaj pozitivnih navad in ritualov in vsak dan najdemo nekaj trenutkov samo zase.

1.   HVALEŽNOST

Nov dan je nova priložnost, je čas z družino, je nasmeh s prijatelji. Z namero v srcu, da bomo ves dan pozorni na vse lepe stvari, ki se nam zgodijo v dnevu, se odpravimo v nov dan. Prva stvar, ko se zjutraj zbudimo, naj bo ozaveščanje hvaležnosti. Hvaležnost za naše zdravje, življenje in za vse, kar smo.

Velikokrat pozabljamo na to, kako srečni smo pravzaprav. In zdi se nam samoumevno, ker vidimo, slišimo, čutimo, živimo. V vsakodnevni naglici pogosto pozabimo na prijetnosti, ki jih doživljamo ob svojih dragih, ko nas objame otrok, poboža partner ali pokliče prijatelj. Spregledamo nasmeh sosede ali trenutek, ko nam kdo pridrži vrata.

2.   TOPLA VODA

Privoščite jutranjo prho svojim notranjim organom – popijte kozarec tople vode, ki ji lahko dodate tudi žličko limoninega soka. Hidratacija in razstrupljanje telesa sta izredno pomembna za našo vitalnost. Izboljša se prebava in vnos hrane je manjši. Velikokrat namreč jemo ravno zato, ker smo dehidrirani. Vnesite dovolj tekočine tudi čez dan.

3.   MEDITACIJA

Vzemite si čas za umiritev misli s pozornostjo na umirjen in globok dih. Meditirate lahko zjutraj in/ali zvečer. Za začetek je to lahko nekaj minut, ki jih postopoma podaljšujete.

4.   GIBANJE

Vzemite si čas in dobro razgibajte celo telo. Zjutraj zadostujeta že dobro pretegovanje v postelji in ogrevanje po sklepih, za bolj poskočne pa nekaj ciklov pozdrava soncu in morda jutranji tek. Redna vadba vsaj dvakrat tedensko naše celice oskrbi z novimi zalogami kisika, z vadbo vzdržujemo kondicijo in ne nazadnje oblikujemo telo.

5.   RAZVAJANJE

Kako je prijeten občutek, ko si prižgemo svečko samo zase, izberemo prav poseben vonj dišeče palčke in si vzamemo čas za branje knjige. Morda pa si pripravimo kopel in uživamo v prijetni glasbi. Kaj pravite na to, da plešemo po celotnem stanovanju ob poslušanju svoje najljubše pesmi, gremo na sprehod v naravo, prisluhnemo zvokom ptic ... Ni pomembno, kaj nas osrečuje, pomembno je, da naredimo nekaj zase.

6.   HRANA

Vnesimo čez dan v svoje telo zdravo hrano, uživajmo čim več sadja in zelenjave. In tudi če smo sami – pripravimo si pogrinjek, na mizo postavimo cvetje in uživajmo ob vsakem grižljaju! Spomnimo se na hvaležnost in se zahvalimo za vse dobrote, ki nam jih omogoča narava.

7.   DNEVNIK HVALEŽNOSTI

Izberite si blok, v katerega boste zapisovali vse lepe stvari, ki so se vam zgodile čez dan. Na začetku bo to morda izziv, vendar se bo z nekaj prakse naš pogled na življenje zagotovo spremenil in to, da smo ujeli lep sončni vzhod, se nam ne bo zdelo več tako samoumevno. Tudi to, da nas je sodelavka pohvalila za dobro opravljeno delo, ne. In ne pozabite vsak dan pohvaliti tudi sebe, saj vendar vsak dan delate toliko lepih stvari.

Trening hvaležnosti je še zlasti pomemben, kadar imamo v življenju težje izzive. Takrat je pomembno ozaveščati in biti hvaležen za vse dobro. Tako lahko lažje najdemo rešitve, zaupamo in situacije ne vidimo zgolj negativno, temveč v sebi najdemo moč, da čim mirneje rešujemo nastali položaj ter cilj vidimo pozitivno.
 

Vir: Mokini Yoga
Deli svoje izkušnje! 0
  Bodi prvi in podaj svoj komentar ter prejmi 3 žarke!
Nalagam...