Simona Vrhovec

Svet čaker: 1. čakra – korenska čakra

18. februar 2020    331 ogledov

Korenska čakra ali čakra Mooladhara je ena izmed sedmih glavnih čaker v energetskem telesu. Velikokrat govorimo tudi o čakri Soma, ki je osma, a o tem kdaj drugič.

Pozicionirana je na spodnjem delu hrbtenice, pod trtico. Je center varnosti, stabilnosti, prizemljenosti, strukture in reda in urejenega življenja.

Povezana je z delovanjem nadledvične žleze, zato lahko pridejo do težav, kadar oseba nosi v sebi veliko strahu in ima občutek, da izgublja tla pod nogami. Recimo ob izgubi službe, selitvi, prekinitvi partnerskega odnosa, smrti bližnjih ...

Velikokrat pravimo, da je to tudi sedež karmičnih dolgov iz prejšnjih življenj ali tega, kar smo kreirali v tem življenju. Prek misli, besed in dejanj. Tudi tu se v teoriji velikokrat zgodi povezava z drugim energetskim centrom ali čakro Yonisthana, kar je precej logično, saj je to center čustev.

 Kadar je prvi energetski center (1. čakra) preveč aktiven, se to lahko kaže kot:

  • nevrotičnost,
  • zmedenost,
  • agresija,
  • napadalnost,
  • neupoštevanje strukture, družbenih norm.
     

Kadar je prvi energetski center (1. čakra) premalo aktiven, se to lahko kaže kot:

  • nezanimanje,
  • lenobnost,
  • večurno spanje tudi čez dan,
  • pomanjkanje energije,
  • depresivna stanja,
  • nezmožnost koncentracije.

Neravnovesje 1. čakre na fizični ravni se lahko kaže kot:

  • bolečine v križu,
  • išias,
  • težave s kostmi in sklepi,
  • hemeroidi,
  • zaprtje.
     

Kadar je prvi energetski center (1. čakra) v ravnovesju, se to lahko kaže kot:

  • urejeno družinsko življenje,
  • urejeno finančno stanje,
  • stabilnost in odgovornost,
  • zdravje in vitalnost,
  • dvig kundalini energije,
  • čistost misli in dejanj,
  • strukturirano življenje.
     

S čim lahko uravnovesimo prvi energetski center (1. čakro)?

  • petjem ali izgovarjanjem mantre beeja za prvi energetski center: LAM,
  • izvajanjem asan, ki dodatno pomagajo uravnavati prvi center (tadasana, dandasana, vrikshasana, virabhadrasana 1, bhujangasana ...),
  • polnim jogijskim dihom,
  • plesom,
  • delom z zemljo,
  • hojo z bosimi nogami po zemlji (zavestno),
  • raziskovanjem in predajo karmičnih vzorcev,
  • sprostitvijo telesa, predvsem stiska pesti, čeljusti in mišic zadnjice.
     

Seveda je pomembno poudariti, da je zelo pomembno sodelovanje s čakro ajna, našim nadzornim centrom. Ko ta dva centra sodelujeta, lahko jasneje vidimo situacije in se nanje odzovemo mirneje, z intuitivnim pogledom in meditativnim umom.

Kaj pa ti praviš? 1
  Podaj svoj komentar in prejmi na svoj račun 3 žarke (za tvoj 1. komentar)!
Fanika
  komentiral 3 dan nazaj
Hvala
Nalagam...