Nastja Spasojevi─ç

3 jogijske vaje za dan, poln energije in fokusa

9. november 2015    1 komentarjev    6207 ogledov

─îe si zjutraj vzamete nekaj minutk zase in pred napornim in vihravim dnevom naredite nekaj vaj za umiritev uma in prebuditev telesa, boste vedrej┼íi in produktivnej┼íi, va┼í dan pa bo napolnjen s prisotnostjo, zavedanjem, razumevanjem in so─Źutnostjo.

Vzemi si ─Źas za naslednje tri polo┼żaje in si polep┼íaj dan!

1. Tadasana

Poravnajte svoje telo, postavite noge (stoje─Ź polo┼żaj) v ┼íirini bokov. Ob strani dvignite roke in jih obrnite navzven. Rahlo vzdignite glavo in sprostite ramena. Obrnite dlani navzven in si predstavljajte, da sprejemajo svetlobo neposredno od sonca. Z jezikom se dotaknite neba.

Za─Źnite globoko dihati, za─Źutite globok vdih. Vdihujte osem sekund, zadr┼żite dih za osem sekund in nato izdihujte osem sekund. Dihajte tri minute.

2. Uttihita chaturanga dandasana

Poznana tudi kot plank polo┼żaj, zaradi katerega vam bo zaokro┼żila energija po celem telesu. Postavite se na svojo blazino kot ku┼żek, nato zravnajte noge in se dvignite, tako da bodo vso te┼żo nosile roke in noge. Va┼í hrbet naj bo raven (izjemno pomembno, da je RAVEN).

Ne pozabite dihati! Na za─Źetku poskusite zdr┼żati 30 sekund, nato ─Źas podalj┼íujte, dokler lahko. Ponovite trikrat.

Ta polo┼żaj bo okrepil va┼íe trebu┼íne mi┼íice, zapestja, gle┼żnje, hrbtenico in prsne mi┼íice.

3. Sirsasana

Poznana kot stoja na glavi. Vendar je brez nadzora jogijskega u─Źitelja ne izvajajte sami. Zato raje naredite naslednje:┬á

ulezite se ob steno, tako da se je va┼ía ritka dotika, noge pa imate polo┼żene na┬ásteni. V tak┼ínem polo┼żaju ostanite naslednje tri minute.

Ne pozabite dihati, in sicer v sekvenci 8-8-8 (razlo┼żeno zgoraj). Ob vsakem vdihu pokr─Źite vaginalne mi┼íice.┬á

 

 

Komentarji (1)

  Podaj svoj komentar in prejmi na svoj ra─Źun 3 ┼żarke (velja le za tvoj prvi komentar)!
Ivica
  komentiral 3 mesec nazaj
Odli─Źno, zdravo, razveseljivo !!

Facebook komentarji

Nalagam...