Nastja Spasojević

3 jogijske vaje za dan, poln energije in fokusa

9. november 2015    6090 ogledov

Če si zjutraj vzamete nekaj minutk zase in pred napornim in vihravim dnevom naredite nekaj vaj za umiritev uma in prebuditev telesa, boste vedrejÅ”i in produktivnejÅ”i, vaÅ” dan pa bo napolnjen s prisotnostjo, zavedanjem, razumevanjem in sočutnostjo.

Vzemi si čas za naslednje tri položaje in si polepŔaj dan!

1. Tadasana

Poravnajte svoje telo, postavite noge (stoječ položaj) v Ŕirini bokov. Ob strani dvignite roke in jih obrnite navzven. Rahlo vzdignite glavo in sprostite ramena. Obrnite dlani navzven in si predstavljajte, da sprejemajo svetlobo neposredno od sonca. Z jezikom se dotaknite neba.

Začnite globoko dihati, začutite globok vdih. Vdihujte osem sekund, zadržite dih za osem sekund in nato izdihujte osem sekund. Dihajte tri minute.

2. Uttihita chaturanga dandasana

Poznana tudi kot plank položaj, zaradi katerega vam bo zaokrožila energija po celem telesu. Postavite se na svojo blazino kot kužek, nato zravnajte noge in se dvignite, tako da bodo vso težo nosile roke in noge. VaŔ hrbet naj bo raven (izjemno pomembno, da je RAVEN).

Ne pozabite dihati! Na začetku poskusite zdržati 30 sekund, nato čas podaljŔujte, dokler lahko. Ponovite trikrat.

Ta položaj bo okrepil vaŔe trebuŔne miŔice, zapestja, gležnje, hrbtenico in prsne miŔice.

3. Sirsasana

Poznana kot stoja na glavi. Vendar je brez nadzora jogijskega učitelja ne izvajajte sami. Zato raje naredite naslednje:Ā 

ulezite se ob steno, tako da se je vaÅ”a ritka dotika, noge pa imate položene naĀ steni. V takÅ”nem položaju ostanite naslednje tri minute.

Ne pozabite dihati, in sicer v sekvenci 8-8-8 (razloženo zgoraj). Ob vsakem vdihu pokrčite vaginalne miÅ”ice.Ā 

Ā 

Ā 

Komentarji (1)

  Podaj svoj komentar in prejmi na svoj račun 3 žarke (velja le za tvoj prvi komentar)!
Ivica
  komentiral 1 mesec nazaj
Odlično, zdravo, razveseljivo !!

Facebook komentarji

Nalagam...